0542032999
שיחת ייעוץ חינם

אתם תרגישו בבית.

בדירה משלכם בראש רגוע.

למה דווקא אצלי?

4 הערכים שלא אוותר עליהם:

יושר אמיתי, כי זה ציווי מוסרי.

יועצי משכנתאות מקצוענים יש הרבה ברשת... כשאתה מגיע לייעוץ אצלי, אני מבטיח לך ישרות פנימית אמיתית, ניקיון כפיים והגינות. כיועץ משכנתאות חרדי, ציווי התורה למוסריות, ולנהוג באמת ויושר, הוא המנחה את כל צעדיי.

אמינות. ממש כמו שמופיע במילון:

אדם שניתן לסמוך עליו. כשמתעסקים במשכנתאות, יש הרבה פערי ידע בין היועץ ללקוח. אצלי בז.א.ב. משכנתאות, הכול מתנהל בשקיפות ובבהירות, וכמובן שהלקוח מרגיש שיש אתו דמות חזקה מול הבנק.

מקצוענות שמביאה הצלחה.

לאחר למידה ועבודה אינטנסיבית כיועץ משכנתה מומחה במכללת "איתנים", רכשתי את השפשוף והמומחיות, שאכן נחוצים מאוד לעבודה. אני ממשיך כל העת להתמקצע ולהתעדכן, כדי להמשיך את ההצלחה בכל משכנתה.

משכנתאות מהירות ויעילות.

במשכנתאות, כמו במשכנתאות, צריך להזדרז. אין-זמן-לחלום. ואני כאן, חובב אתגרים ודד ליינים מלחיצים. עושה עבורכם את התהליך במהירות, כדי שנמנע מקנסות, עמלות ואי עמידה בחוזים.

''כדי לתת שירות אמיתי, עליך להוסיף משהו שאי אפשר לקנות או למדוד בכסף, וזו כנות ויושרה."
דאגלס אדאמס

מהם השירותים שלי?

משכנתה חדשה

אתם בדרך לקנות דירה? מסתבר שגם בדרך למשכנתה... מה זה אומר בכלל: ייעוץ משכנתה? אז נכון, את המשכנתה הבנק נותן, אבל הוא לא מחפש לפנק אתכם,הבנקים בסך הכול רוצים להרוויח עליכם ריביות!! יועץ המשכנתה המומחה, משיג לכם את המשכנתה הטובה ביותר לכם! מה זה ייתן לי? תהליך כזה של ליווי בלקיחת משכנתה חדשה, נותן לכם שקט בראש, והרבה יעילות ומקצועיות בכל התהליך.

מחזור משכנתה

שמתם לב שאתם מכניסים יותר כל חודש? או אולי צרכי המשפחה גדלו? יש לכם הזדמנות לשפר את החזרי המשכנתה! מה זה בכלל מחזור משכנתה? מחזור משכנתה זה אומר לקחת את יתרת המשכנתה שנותרה, ולהחזיר אותה בתנאים חדשים. למה זה יעזור לי? להצליח לעמוד בהחזרים החודשיים, או לחילופין להגדיל את ההחזרים, ולסיים עם המשכנתה מהר יותר! לחצו לראות יותר על מחזור משכנתה>>

איחוד הלוואות

ההלוואות חונקות אתכם? התפזרתם עם ההלוואות והמשכנתה? בואו נעשה לכם סדר! אולי אתם צריכים לקחת משכנתה לאיחוד הלוואות! מה זה משכנתה לאיחוד הלוואות? איחוד כלל ההלוואות הנוכחיות להלוואה אחת מוגדרת, עם ריבית אחת. למה זה יעזור לי? לסדר בראש, וסדר בכיס (בעו"ש)...ישנם 3 תועלות עיקריות: 1. סדר ואפשרות לעקוב על ההחזרים. 2. הפחתת עלויות, ומניעת ריביות על ריביות. 3. אפשרות של סגירת מינוס, שזו הלוואה בריבית גבוהה.

משכנתה הפוכה

מיציתם את הדרכים הקלאסיות להשגת כספים? שוברים ת'ראש למצוא רעיונות? בואו לשמוע על פלטפורמה להלוואת סכומי כסף, שעדיין לא הכרתם! מה זה משכנתה הפוכה? בשתי מילים, זוהי הלוואה בנקאית בשווי נכס, שניתנת תמורת הנכס. במועד סיום המשכנתה, הלווה יחזיר את סכום המשכנתה בתוספת ריבית בלון. למה זה יעזור לי? במשכנתה הפוכה, ניתן לקבל הלוואה של סכום גדול לכל מטרה, ללא תשלום חודשי, ללא צורך בביטוח חיים ובמבחן הכנסה. לא נתעלם מהחיסרון העיקרי, שהריבית גבוהה משמעותית.

מי אני ומה שמי 🙂

שמי אהרון ברנד, ואני בעל העסק ז.א.ב משכנתאות.
אני מאוד אוהב לעזור ולתת מעצמי.לכן הגעתי לעסוק בייעוץ משכנתאות,מתוך טבילת האש הרותחת שלי, כזו"צ החולם לגור בבית משלו…עם כל זה,
אני לא חושב שמשכנתה דבר מורכב.
בוודאי שזה תהליך ויש כל מיני פרוצדורות ובירוקרטיות…
אבל כל אחד שלוקח משכנתה, יכול לתפוס במה מדובר.
כיועץ משכנתה מקצועי, אני נותן לכל אחד הבנה פשוטה בכל התהליך הזה, וליווי משכנתה לכל החיים.הדרייב שלי לקום בבוקר, הוא להתחיל את היום ברגל ימין,
עם לימוד תורה, ותפילה להצלחת הלקוחות שלי…
החלום היומיומי שלי, זה ללכת לישון רגוע,
כשאני בטוח שגם הלקוחות שלי, רגועים בבית שלהם.
אני מאמין כי אסור להתייאש, וכל אחד יכול להגשים את החלום לקנות בית.

מוזמנים לשיחת ייעוץ משכנתה חינם!

דילוג לתוכן